duminică, 17 august 2008

August in Macin

Weekendul trecut cu cu 9-10 august, am fost din nou la Macin. Ne-am adunat vineri seara la cariera Ghinaltu, din Macin urmatorii galateni: Sebu(eu), Monica, Dana, Laura, Marius, Vlad, Cata Dorneanu, Dan Codreanu, Adi(aka Ping-Pong). Seara am stat pe la foc, ne-am incalzit, am consumat cantitati mari de bere, am povestit, si am ras cu multa pofta. Inainte de lasarea serii, eu cu Vlad am urcat, un traseu zis Cioc, un 5 cred.
Omenirea la foc

Sambata dimineata, ne-a trezit Marius, care-si curata traseul batut de el, de bolovani si se auzea cum cadeau blocuri din perete, si bubuiau. Dupa trezire toata lumea a inceput sa zumzaie la manse, la trasee.
Dan la Memorial
Dana la Memorial
Adi la Memorial
Vlad la Banana
Adi tot la Memorial
Dupa ce m-am dat si eu la mansa la Memorial, la mansa la Tropicana, am pus buclele pe Banana, am acceptat sa intru in traseul batut de Marius cu Dorin Balanescu, Marius cap, traseul numit: Pamantul Viu. Si am intrat si am ajuns in regrupare. Am avut parte de niste poze foarte frumoase, facute de fotograful Dorneanu, coborat pe o coarda statica, special in rolul de fotograf. Prima lungime a fost Marius cap. De unde a regrupat el, la premiera a iesit pe un bolovan foarte aproape. Acum am hotarat sa facem totusi si o a 2-a lungime, cu iesirea prin alta parte. Si mi-a revenit mie, premiera celei de a 2-a lungimi. Si acum poze cu traseul:

Marius in 1-a lungime
Eu la tavan, trecut cu scarite
Vedere din departare

Iesirea de sub tavan


Marius in regupare, eu deasupra tavanului

Planificam linia Fotograful Catalin

Am plecat sa deschid linia






Am iesit!!!
Hai si Marius, acum :)



Am iesit sus. A fost 1-a mea premiera. Multumesc lui Dumnezeu ca am reusit. Gradul a fost unul infim pentru ceea ce am facut, cam 4+, dar am avut un morcov imens. Despre traseul Pamantul Viu. Premieristi: Marius Grigoras, Dorin Balanescu, Panceac Sebastian. 50 de metri. Am facut din 2 lungimi, da merge si din una singura, intinsa. Grad: 5+ cu A2. 5+ am zis eu la iesirea din tavan, dupa ce parasesti scarita, si A2, deoarece treci un tavan, cu scarita pusa intr-o nuca, in buza tavanului. Desigur, asta e parerea mea. Contine 2 pitoane, unu langa celalat in 1-a lungime inainte de tavan. Asigurarile mobile sunt esentiale. Desi am mai batut 2 pitoane, care nu prea au intrat, in a 2-a lungime, ele au fost extrae de Marius.
Dupa ce am terminat cu traseul, am strans si am plecat, ca deja era o caldura foarte mare, spre Valea Racova. Aceasta vale e singurul loc in care poti sta vara, deoarece e singura umbrita toata ziua. In rest e cocleala de pe lume. In Valea Racova, cunoscuta si sub numele de Datcova, sunt foarte multe trasee de catarat, si foarte frumoase, pe stanca naturala.

Aici o rama de tablou, naturala, formata din crengile unui copac


Sambata au venit si Barba cu Sorin. S-au mai pracurs in Racova traseele: Diagonal de Marius, Dorin si Dan, Clopotel 1 lungime, si Branelor 1 lungime de Sebu(eu) si Vlad, Muchia Branelor de eu, Vlad, Sorin, Hornul negru si Hornul Prieteniei de catre Dana si Adi. S-au mai parcurs si manse in tabara.
Multumin lui Dumnezeu pt. aceasta iesire frumoasa, din care ne-am intors sanatosi. La mai multe!

Niciun comentariu: