sâmbătă, 26 iunie 2010

Cheile Rasnoavelor, Iunie 2010


Cu dor de mers la munte am reusit sa ne urnim spre cheile Rasnoavelor, intr-o formatie deja consacrata eu, Vlad, George (tatal lui Vlad), dar si Monica, si Iuliana(ce din urma incepatoare in ale cataratului). Plecati din Bucuresti de pe la 10 eu, Monica si George, ii luam si pe Iuliana si Vlad din Bucuresti si o intindem pe "scurtatura" cu A1 -->Topoloveni--> alte drumuri de pamant, sa evitam aglomeratia de pe DN1 lucru care consuma o multime de comubstibil si timp. Nu faceti ca noi! Pe la vreo 22 seara ajungem si punem corturile in Poiana Inului (la 10 min in amonte de Cheile Rasnoavelor). Stam si mancam la masuta, bem o gura de bere si la culcare. Dimineata ne trezim pe o vreme inchisa, in timpul noptii a dat si cu ceva ploaie. Ne asezam la masa, apar oile, vacile, ciobanii cu caini. Dupa masa, ne hotaram sa mergem in chei, sa facem Creasta Generalului daca tot e vremea inchisa. Altfel am fi optat pentru un traseu in Peretele Animalelor.
Facem 2 echipe. Eu si George, Vlad si Iuliana. Echipa lui Vlad pleaca prima. Eu si George ii urmam. Creasta Generalului e o catarare usoara, de gradul 4, si vreo 5 lungimi de coarda, din care ultima e o excursie prin iarba, mai bine nu te legi. In prima lungime se pot face 2 variante. Dupa ce ai urcat 10-15m si ai iesit la un prag de iarba, in fata ta se deschide un diedru vertical cu pitoane si spituri, de vreo 7m, incercuite cu rosu. Daca vrei poti merge pe acolo sau poti ocoli diedrul prin stanga. Este un traseu ideal pentru incepatori. Se pot face doar 3 sau 4 lungimi, si sa se coboare de acolo. Nici asa nu e rau, ca restu de lungimi sunt boschetareala in special. Noi am facut toate lungimile, pana la locul in care sunt prinse cablurile instalatiei de bungee. Cat eram noi in traseu o fata a facut o saritura cu coarda de bungee. Foarte tare! Dupa ce am terminat traseul noi am mai urcat putin inspre varful peretelui sa cautam o poteca si nu prea am gasit-o asa ca am coborat prin padure, mai boschetareste. Deja soarele iesise si era foarte cald.
Dupa coboroarea din traseu ne-am dus la corturi si am mancat. Vremea era foarte frumoasa. Dupa masa, Vlad, George si Iuliana au plecat sa faca Muchia Caprioarei din Peretele Animalelor. Eu am ramas cu Monica, la corturi. Acolo Vlad a fost cap de coarda, si a urcat si penultima lungime, cea mai grea din traseu, dupa care s-au retras ca deja se lasa intuneric. Au ajuns la corturi pe bezna. A 2-a zi duminica, ne-am intors acasa.
Multumim lui Dumnezeu pentru o iesire in care ne-am catarat si ne-am simtit bine! Desi nu mi-am implinit 100% planurile de data asta, a fost foarte bine, si sunt multumit ca ne-am intors sanatosi, si ne-am si catarat.










Si acum pozele din Muchia Caprioarei in care au fost Vlad, Iuliana si George.





Niciun comentariu: