miercuri, 12 martie 2008

In macin, de 1 si 2 Martie, 2008

Cu Barba si Sorin am plecat in Macin. Sa ne cataram in special. Aici debarcam, in comuna Greci.

Uite si o floricica!

Si peretele din Valea Racova, unde sunt singurele trasee din Macin, pe stanca naturala(adica unde nu a fost cariera). Aici se gasesc trasee de cate 3 lungimi de 25-30, de metri lungimea. Sunt toate foarte frumoase. Cu grade mici. Unele cu ancore, alte cu pitoane, si altele cu mobile.

Dupa ce-am mancat instalat cortul, si am mancat ne-am gandit ca ar fi tare frumos sa ne si cataram. Si era deja noapte si ne-am bagat la catarat. Am dat 3 lungimi, la lumina frontalelor. Primele 2, Barba cap, eu si Sorin secunzi, iar pe cea de-a 3-a am dat-o eu cap.
Aici se vede o frontala:

Sorin in action:




Dupa terminarea traseelor am plecat la cort, si am facut nani. A doua zi am mai bagat vreo 4 lungimi de catarare.
Eu in traseul Clopotel, varianta veche:



Hornul prieteniei:








Copacei si floricele:



Si la final, si al plimbarii si al povestii, cel mai cel apus de l-am vazut:




Niciun comentariu: