sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Ceata si ploaie la Costila

Vineri seara, 24 Octombrie, am urcat pe intuneric, ceata deasa si ploaie la refugiul Costila impreuna cu Vlad. Speram ca de sambata dimineata sa fie frumos, sa mergem si noi la traseu. Cand suna ceasu il trimit pe Vlad sa vada cum e vremea. Ploua, deci ne reintoarcem la somn. Toata ziua de sambata a fost cu ceata, umezeala si picaturi de apa, deci am dedicat-o muncilor in folosul refugiului. Am cules din zona de sub refugiu saltele aruncate de niste oameni foarte rau intentionati. Acesti oameni care au aruncat si placuta comemorativa a victimelor avalansei de la 1935. Placuta am cautat-o si noi, au cautat-o si altii si nu a mai fost gasita. Posibil sa fie totusi prin iarba de sub refugiu. Dupa ce am carat inapoi la refugiu toate cele 5 saltele, care acum trebuie puse la gunoi, au aparut niste baieti si fete din Bv veniti sa petreaca si ei o seara la ref. Am hotarat sa incercam totusi si ceva catarare si eu am pus o mansa pe piatra de imediat langa refugiu, ocolind prin stanga traseului Cataratorului.




Sambata inainte de intrarea la refugiu am carat o saltea legata cu cordelina pana la Sfatul Uriasilor. Duminica ne-am trezit dimineata sa plecam, ca eu aveam treaba la aeroport la Otopeni, si am luat de la Sfatul Uriasilor salteaua lasata din seara precedenta si am dus-o in Busteni. Multumim lui Dumnezeu, ca ne-am intors sanatosi, si intregi, si chiar daca nu am avut parte de cataratul dorit, macar am facut ceva pentru refugiul care a facut mult mai multe pentru noi si multi altii.

Niciun comentariu: