duminică, 24 iulie 2011

Peretele Animalelor (Itwig)

Spre sfarsitul lui mai ne-am suit in masina, si am ajuns in Cheile Rasnoavelor, Postavaru. Eu, Vlad, Ion si apoi ni s-au alaturat Madalina, Florin, si Jhonny. Ajunsi sambata spre ora mesei, organizam echipele sa urcam cate ceva in Peretele Animalelor. Eu si Florin o echipa in Muchia Caprioarei, Mada si Jhonny alta echipa in Muchia Caprioarelor(4A sau 4B, 5 (A0), rot. 6), Vlad si Ion fac echipa in Muchia Iepurasului(5 A). Cele doua creste merg paralel si sunt foarte apropiate, astfel am putut sa mai schimbam o vorba intre noi. Eu am urcat doar cap de coarda, si la penultima lungime unde e pasul tare al traseului, m-am odihnit in asigurari, dar n-am tras cu mana de ele pentru inaintare. Traseul este frumos si nu e greu deloc, cu exceptia pasului unde tot nu e neaparat greu dar e mai sustinut efortul. Este echipat doar cu pitoane cu exceptia pasului mai tare din penultima lungime unde exista si un spit.
Eu in Muchia Caprioarei

Ion in Muchia Iepurasului

Florin in Muchia Caprioarei

Eu si Florin in Muchia Caprioarei

Ion in Muchia Iepurasului

Pozele au fost facute de Vlad cu telefonul pentru ca eu am uitat de baterii pentru aparat.
A doua zi ne-am dus la faleza de la Belvedere si ne-am agitat pe acolo sub amenintare ploii. Pe dupamiaza am plecat spre casa si eu am coborat din masina in Busteni de unde am luat si trenul spre Galati.
A fost o iesire frumoasa si multumim lui Dumnezeu pentru vremea buna si ca ne-am intors intregi.

Niciun comentariu: