sâmbătă, 10 mai 2008

Cu bicicleta in Galati

Azi am iesit prima oara pe anul asta cu bicicleta. Nu prea aveam chef, dar am zis sa ma misc si eu pe 2 roti. Si in primele 5 minute de la plecare am facut o prostie care m-ar fi putut costa chiar viata, sau vreo doua saptamani de spitalizare. Mergeam pe sosea, si pe soseaua alaturata se faceau reparatii, astfel astia au redirectionat traficul de pe soseaua alaturata, care era in sens invers a soselei pe care mergeam eu. L-au redirectionat pe sensul meu, dar pe banda a 2-a. Eu am uitat de chestia asta, ca nu mai veneau masini de pe contrasens, adik de pe banda 2, a sensului meu. Si a oprit un TIR in fata mea si am zis sa-l depasesc. Si nu vedeam ce era in fatza, si cand am iesit dupa TIR in fata mea se apropia un taxiu, care m-a vazut k avea ceva distanta, si a franat cu scartzaituri de roti. M-am cacat pe mine, cand l-am vazut si am franat si eu. Mi-a umplut frigideru de carne ala cu taxiul, evident. Si eram asa amutzit ca nici scuze n-am stiut sa-mi cer, si am fugit prin drepta tirului. In rest un trafic super mega ultra aglomerat, un frustrat cu numar de Braila, care ma tot claxona si injura, de data asta eu circuland regulamentar. Cred ca era ofticat ca la semafoare ieseam mereu inaintea lui, ca reuseam sa ma bag.

Concluzii: s-au inmultit atat de mult numarul de masini prin GL, incat e traficul infernal. Daca esti biciclist e nasol tare. Primesti la nas fum, claxoane, injuraturi, chiar daca circuli corect. Daca macar 40% din cei care au mai mult de 1 masina, ca proprietate, ar merge cu scuteru sau cu bicicleta, ar fi un oras mai fericit si cu traficul mai decongestionat. Ar fi destul de bine si daca numarul de soferi nesimtiti, bulangii si muisti ar fi mai mic. Numa bine si aveti grija. Imi cer oficial scuze fata de taximetrit.
Multumesc lui Dumnezeu ca sunt intreg!

Niciun comentariu: