luni, 29 martie 2010

O iesire la Macin in martie

Cu venirea primaverii si destul de ofticat ca nu ajung la munte cat mai e iarna din cauza avalanselor m-am luat si eu la o iesire de Macin. Am vorbit la panou cu Adi, l-am sunat si pe Manea(Ciprian) si am plecat pentru o tura de o zi la Macin. Vreme foarte frumoasa. Am ajuns in cariera la Insecte unde nu mai fusesem de mult si hai sa bagam. Toata lumea face cap Licurici(5-, probabil subcotat) cu ceva mici caderi pe acolo, si apoi mergem sa bagam Carabus(6). Coboara Adi in rapel si pune bucla la al 2-lea spit sa evitam riscu unei caderi prea mare, si ma bag eu cap de coarda. Merg destul de bine, mai ma odihnesc in spituri da nu trag de bucle. Ajung pe brana exact unde mai aveam 3m pana la top, si ezit sa ma ridic sa asigur top-ul. Un pas ceva mai delicat, dar deodat fac curaj, ma ridic bag bucla in caraba din top, tinandu-ma doar cu mana drepata de o priza. Simt cum priza imi aluneca incet-incet si speriat ma agat cu stanga de bucla, inainte sa-mi scape mana. Aproape il facusem la liber. Data viitoare. Apoi mai incercam si pe Gandac(7), dar doar Adi izbuteste sa se ridice ceva mai sus, dar renunta si el destul de obosit. Ne mutam la tabara din Racova. E deja destul de tarziu, dar punem si acolo manse. Eu reusesc sa dau Kanietz(7), traseu pe care m-am tot chinuit dar abia acum mi-a iesit. Deja e tarziu si noi avem de prins maxi, dar eu zic ca nu renunt sa facem macar o lungime de-aia lunga. Si asa eu si Manea, intram in ultima lungime de Clopotel(5+). Adi ramane sa culeaga urzici. Reusim sa strangem sus echipamentu si o luam la fuga, ca mai aveam doar 37 de minute pana la maxi-taxi, din centrul Greciului, care si-asa ajunge si pleaca mai devreme deobicei. Prin padure fuga-fuga, am reusit sa ajungem la timp, ambitionati si de faptul ca fiecare ne promiteam bere celuilalt daca prindem maxi. Si multumim lui Dumnezeu ne-am intors acasa chiar dezmortiti de primavara, cu ceva catarat la activ. De la Braila ne-a luat un tip cu masina bengoasa, A4 sau A6, si nici banii nu ni i-a luat pana la GL. Multumim inca odata! Si am baut si cate 3 beri de caciula...


Adi pune bucla






Niciun comentariu: